2 jaar garantie

We hechten veel waarde aan onze producten en streven er logischerwijs naar om ze in optimale staat bij jou af te leveren. Desondanks kan het voorkomen dat een bestelling tijdens het transport beschadigd raakt of dat er zich andere situaties voordoen die recht geven op garantie. Volgens de wettelijke vereisten ben je verplicht om binnen twee maanden na ontdekking van het gebrek contact met ons op te nemen. Indien het gebrek binnen de garantietermijn van 2 jaar valt, zullen wij kosteloos zorgen voor reparatie of vervanging.

 

Heb je een klacht?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Met de positieve feedback die we hebben ontvangen, zijn we ervan overtuigd dat we altijd een passende oplossing zullen vinden!

Vebics reviews