Verzendingen

Nederland:

Bestellingen in Nederland bezorgen we altijd GRATIS. Mocht je een bestelling plaatsen met een totaalbedrag onder de 25 euro dan vragen we 3.99 bezorgkosten

Belgie:

Bestellingen van 50,- of meer bezorgen we altijd GRATIS. Mocht je een bestelling plaatsen met een totaalbedrag onder de 50 euro dan vragen we 6.99 bezorgkosten

Overige landen:

Neem even contact met ons op via het contactformulier zodat we een passende verzending voor je kunnen regelen.

Wanneer ontvang ik mijn artikel(en)?

Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk op de gewenste locatie af te leveren. Bestellingen die voor 23:59 gedaan worden verzenden we nog dezelfde dag zodat je het pakketje de volgende dag in huis kunt verwachten. Voor zendingen buiten Nederland worden bestellingen na 15:00 uur de volgende dag verwerkt en verzonden.

Zodra je een artikel hebt besteld kun je jouw bestelling gemakkelijk volgen. We houden je bij elke stap, van magazijn tot bezorging op locatie, op de hoogte zodat je precies weet wat de huidige status van jouw pakketje is.

Waarom kan het soms iets  langer duren? Indien je een artikel op zaterdag besteld dan krijg je het dinsdag in huis.

Bestellingen naar de Waddeneilanden (Nederland) hebben een levertijd van 2 tot 3 dagen.

Wie bezorgt mijn artikelen?

Wij verzenden met PostNL omdat PostNL erg betrouwbaar is en z’n beloftes eigenlijk altijd na komt. Zo weten wij zeker dat het pakketje op tijd bij jou op de mat ligt.

Wat als mijn bestelling niet is bezorgd?

In een enkel geval kan het voorkomen dat het pakketje niet op tijd wordt bezorgd. In dat geval laten we zo snel mogelijk, via e-mail of SMS, wat weten. Wij doen ons uiterste best om een glimlach op jouw gezicht te toveren.

Ik ben niet thuis tijdens de bezorging

In dat geval probeert de bezorger van PostNL het pakketje bij de buren af te geven. Mocht dat niet lukken dan zal PostNL een dag later nog een bezorgpoging proberen. Indien deze poging ook niet slaagt dan kun je het pakketje ophalen bij een PostNL punt.

Bestelling volgen

Je krijgt van ons een e-mail bij elke stap van de verzending. Ook is het mogelijk om via onze website in te loggen om de status van het pakket te volgen. Zo zie je in één oogopslag wanneer we je bestelling komen bezorgen.

Ik heb een klacht

Het komt gelukkig maar zelden voor dat we een klacht over de bezorging of het artikel krijgen. Echter doen we ons uiterste best om de klacht zo snel mogelijk op te lossen. Klachten kun je aan ons doorgeven via het contactformulier.