Verzendingen

Levertijd Nederland:

Maandag t/m vrijdag voor 23:59 besteld = zelfde dag verzonden (in de meeste gevallen volgende dag in huis)

Zondag voor 16:59 besteld = maandag in huis.

Helaas zijn we afhankelijk van externe bezorgdiensten, in 98% van de gevallen zal je bestelling op tijd zijn.

Bestellingen vanaf 20 euro in Nederland bezorgen altijd GRATIS.

Waddeneilanden

Bestellingen naar de Waddeneilanden (Nederland) hebben een levertijd van 2 tot 3 dagen.

Levertijd België:

Maandag t/m donderdag voor 21:59 besteld = zelfde dag verzonden (in de meeste gevallen volgende dag in huis).

Vrijdag voor 21:59 besteld = maandag in huis.

In het weekend besteld = dinsdag in huis.

Helaas zijn we afhankelijk van externe bezorgdiensten, in 98% van de gevallen zal je bestelling op tijd zijn.

Bezorgkosten België:

Bestellingen van 50,- of meer bezorgen we altijd GRATIS.

Mocht je een bestelling plaatsen met een totaalbedrag onder de 50 euro dan rekenen we 3.99 bezorgkosten.

Overige landen:

Op dit moment is het voor ons niet mogelijk om bestellingen naar overige landen te verzenden.

Wanneer ontvang ik mijn artikel(en)?

Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk op de gewenste locatie af te leveren. Bestellingen die voor 23:59 gedaan worden verzenden we nog dezelfde dag zodat je het pakketje de volgende dag in huis kunt verwachten. Voor zendingen buiten Nederland worden bestellingen voor 22:00 uur dezelfde dag verzonden.

Zodra je een artikel hebt besteld kun je jouw bestelling gemakkelijk volgen. We houden je bij elke stap, van magazijn tot bezorging op locatie, op de hoogte zodat je precies weet wat de huidige status van jouw pakketje is.

Waarom kan het soms iets  langer duren? We zijn afhankelijk van de bezorgdiensten voor het afleveren van de bestelling. 98% van onze bestellingen komen op tijd aan, helaas kan het soms iets langer duren. Mocht jouw pakket langer onderweg zijn controleer de track & trace link. Indien het langer dan 2 dagen duurt neem dan direct met ons contact op.

Wie bezorgt mijn artikelen?

Wij verzenden met DHL omdat DHL erg betrouwbaar is en z’n beloftes eigenlijk altijd na komt. Zo weten wij zeker dat het pakketje op tijd bij jou op de mat ligt.

Wat als mijn bestelling niet is bezorgd?

In een enkel geval kan het voorkomen dat het pakketje niet op tijd wordt bezorgd. In dat geval laten we zo snel mogelijk, via e-mail of SMS, wat weten. Wij doen ons uiterste best om een glimlach op jouw gezicht te toveren.

Ik ben niet thuis tijdens de bezorging

In dat geval probeert de bezorger van DHL het pakketje bij de buren af te geven. Mocht dat niet lukken dan zal DHL een dag later nog een bezorgpoging proberen. Indien deze poging ook niet slaagt dan kun je het pakketje ophalen bij een DHL punt.

Bestelling volgen

Je krijgt van ons een e-mail bij elke stap van de verzending. Ook is het mogelijk om via onze website in te loggen om de status van het pakket te volgen. Zo zie je in één oogopslag wanneer we je bestelling komen bezorgen.

Ik heb een klacht

Het komt gelukkig maar zelden voor dat we een klacht over de bezorging of het artikel krijgen. Echter doen we ons uiterste best om de klacht zo snel mogelijk op te lossen. Klachten kun je aan ons doorgeven via het contactformulier.