Ben je niet tevreden met het product van Vebics.nl? Dan kun je zonder opgave van reden met bijgeleverde pakbon of vermelding van het bestelnummer, binnen 30 dagen na ontvangst, het artikel retourneren. Dit kun je het beste doen door jouw pakketje in originele verpakking bij PostNL of DHL aan te melden.

Stap 1: Retour aanmelden 

Stap 2: pakket versturen

Je kunt het pakketje naar dit adres versturen:

Vebics – Retouren
Vlasserstraat 4
5623MC
Eindhoven

Heb je een klacht?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.