Ben je niet tevreden met het product van Vebics.nl? Dan kun je zonder opgave van reden met bijgeleverde pakbon of vermelding van het bestelnummer, binnen 14 dagen na ontvangst, het artikel retourneren. Dit kun je het beste doen door jouw pakketje in originele verpakking bij PostNL aan te melden.

Je kut het pakketje naar dit adres versturen:

Vebics.nl
Ekkersrijt 7407
5692 HL Son en Breugel

Neem altijd eerst even contact met ons op alvorens je het pakketje retour stuurt.

Heb je een klacht?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.